2011. december 30., péntek

vizsgaidőszak

=)
vizsgaidőszak előtt (amikor az átjelentkezések történnek), úgy volt, 10 napon belül kimegyek dolgozni Angliába
nem így lett, tehát az átjelentkezés az bezony elmaradt, és mehetek vizsgázni szegedre(ezt egyébként is kellett volna, de abban a boldog tudatban, hogy a következő félévben van esélyem befejezni a fősulit)
mai napon (először) a vizsgaidőszak alatt-beléptem az etr-be, a következő napokon fogok vizsgázni:

2012.01.19. és 2012.01.28, és van egy tárgy, amit elvileg 9-én lemehetnék, de szerintem ezt nem ártott volna látogatni is!-ének szakon ezt eléggé figyelik!
tárgyaimat igyekeztem nagy körültekintéssel felvenni, olyan előadók óráit, akikkel kapcsolatosan a korábbi években jó tapasztalatokat szereztem=) (lsd.:nem zaklattuk egymást, csak a vizsgán)
majd kiderül mi lesz jövőre!=)(tanár nem leszek!!!!!!!!!!!!!!!!-elveim vannak)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése