2011. december 24., szombat

Boldog karácsonyt annak akinek nincs jobb dolga, mint elolvasni milyen hülyeségeket hordok itt össze!
=)
a kedvencem:
best of VIDEO

(bár a Flowgo-tól a többi videot is érdemes megnézegetni=))

szerintem én életemben nem akarok többet Ötkert-be menni, ez egy fos!--bár most már érdekelne melyik az a hely amelyik nekem van kitalálva! Samettel mikor még együtt voltunk, ez is tetszett, de csak csajok buli itt..........brrrrrrrr!

anya haza érkezése után nálunk is meg volt tartva a szenteste-karácsonyfánk nincs, egy korábbi balhé miatt, de kivételesen nem volt semmi vita,u.h. ráfoghatjuk h. boldog volt az idei karácsony!

nem is igazán voltak megvásárolható kívánságaim idén és felkészültem minden szempontból a legrosszabbra, és csupa kellemes meglepetés ért(a húgom ajándékát külön kiemelném, mert nincs épp munkája, így mindenkinek saját kezűleg készített valamit!kaptam egy pillangót és egy virágot is!nagyon szépek, és látszik milyen sok időt fordíthatott ránk, és ez nagyon jó érzés!=)

van egy kedvenc fotóm, mikor a papa még élt, mindig jött karácsonyozni, ezt az ő emlékére kiteszem, ő egy nagyon édespofa volt!=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése