2011. december 25., vasárnap

karácsony

-
célul tűztem ki magamnak,hogy lepipálom a willendorfi vénuszt=)(-csak mert nagy művészetpárti vagyok!) csináltam egy mérést is(mérlegre nem állok másnaposan és kialvatlanul)de 163körüli 'magasságomhoz' 85ös mellbőség, 60as derék és 88as csípő tartozik(ez annyit jelent,h. 2-3cm ragadt mindenhol rám =/) tehát elértem a vágósúlyt

+mai napon ezek után felzabáltam a Földközi tenger egész halállományát!
--
El akartam ma kezdeni készíteni az új kollekciómat-DE-sajnálatos módon- Pesten felejtettem a hozzá való anyagokat--így marad a tunyulás--megnéztem az egyik kedvenc animációs filmemet:



=) imádom=))!--vagy stiilusosabban: :o)=


--
Annával tervbe vettük,hogy január körül ellátogatunk Bécsbe, mert több Klimt kiállítás is lesz az évben!



a 2kedvencem:
A csók

és A nő 3 életkora

--''kedvenc'' üzenetem ma:
''két ekkora mellel szabadlábon''--1.nagy??????=O=)-szemüveg nem kéne?
2.még ha vicces is-egy nő pont erre vágyik!--szeretnék egy btk-s pattanásos szemüveges pasit a következő karácsonyra!vagy inkább élek barlangban(tovább)!

--megnéztem a Black Swan-t is=)
rengeteg dolog eszembe jutott a filmmel kapcsolatban amit nem tudok magamban tartani....


kicsit sajnálom, hogy az ilyen filmeknek köszönhetően a ''hülyék??'' körében terjed, hogy az anorexiások hánytatják magukat!az egy külön betegség:/--lsd. bulímia és csak a 2betegség ötvözete a bulimarexiánál fordul elő a hánytatás és csontsoványság együttese!
igaz pár magyar oldalon elképesztő mennyi hülyeséget olvastam korábban erről!--ugyan a filmben senki nem számol be arról,h. a csaj miben szenved,és sok év után, általában iigy módosul ez a 2betegség, de az feltűnt mennyit fog fel ebből, még egy átlag, ált. még relatív értelmes ember is!--az viszont tetszett, ha valaki véletlen hasonlóan ''szakértője'' a témának, a filmben jól vázolják a pszichológiai hátterét ezeknek a betegségeknek --és valóban a frigidség is együtt jár az anorexiával!(pedig gyakran a magas elvárásokon és a hibás önértékelésen kívül a fő kiváltó ok, valaki a másik nemből-és egyáltalán nem a szépségipar, meg a modellszakma által suggalt aszketikusabb szépségideálok--véletlen billen meg a dolog!)
na téma lezárva, ez én keresztem marad=)

elsősorban a jelmeztervezőkre voltam kíváncsi:Laura és Kate Mulleavy a Rodarte tervezői voltak
egyébként a tervező-testvérpár ruhái általában egyáltalán nem tetszenek(kicsit nekem asszexuálisak=)--de nevezhetjük őket tápos zsáknak is!)



a következő az egyetlen ami tetszik:

és a 2 csodás tütü a filmből:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése