2011. december 2., péntek

Ági+Timi partyzni megy=DDDDDDDDDDDDDDD

holnap Ágival szocializálódni megyünk(tehát, ha mákunk van bejutunk a Morrisonsba----> felvedelünk pár koktélt ----> hazaviszünk 1-1 18évest=D (ez utóbbit azért nekem nem szokásom!=).....+nem fogunk bejutni,m. Ági későig dolgozik, de lehet úgy is az lesz a vége!majd kiderül!)
szétnéztem milyen események lesznek holnap a városban
(a Rocktogon nyitva tart, és lesz pár rockzenei program, de ez csak az én zenei iizlésemnek felel meg, iigy marad valami populárisabb zenét és kevésbé lepusztult szórakozóhely--hogy neheziitsük a dolgot, én nem megyek Posh Place-re, és nem beülős hanem 'tombolós' helyet akarunk, ha már kimoccanunk
mi maradt?
hát megnéztem legalább 10 helyet, én nem megyek ilyen dokkokba majd Ági eldönti

tetszett ez a ki mikor született játék!

-->a mai napon született BritneySpears( Krisztián biztos ünnepel=)..a koncerten legalábbis volt=)!!)
egy számát bizony én is nagyon szeretek, iime:
Britney1etlenjó

--Gianni Versace is a mai napon látta meg a napvilágot
jöjjön egy Versace ruhás Britney(ezt már nem Gianni tervezte ugyan)



Nelly Furtado is ma ünnepli a szülinapját, nekem ő egyáltalán nem volt soha szimpi, de van egy száma, amit nagyon szeretek, ez lenne az:
Manos El Aire


ma született még Georges Seurat is:ő az egyetlen festő kb. akinek a munkáit kifejezetten utálom=))
főként a Grand Jatte szigetes kép!!grrrrrrrrrrrrr!és a pointillizmus sem a kedvencem!
az ő festészetében viszont a Cirkusz ciiműn tanultam meg, a 2 egymástól legtávolabb eső sziin a palettán (nem a fekete-fehér!!, hanem) a kék-sárga

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése