2011. december 27., kedd

családom és egyéb állatfajták

ő Gyurka, anyakönyvezett nevén meg Bakacsin(az egy plüss, ami az unokahúgomé, ami állítólag egy mesefiguráról kapta a nevét!-de nekem ez nem dereng!na ő erről kapta)-ez nem egy normális macskanév, ezért én más neveken szoktam szólítani=)-amit a húgom nem kedvel, ezért most nem írom le!=)

Lütyő (ez még határeset!) egy még az előzőnél is kényelmesebb pozitúrában


ez e? (google)



a készülő tetoválásmintám eddigi legfejlettebb firkája(ezután felrajzoljuk, lefotózzuk, javítjuk ha kell, és varrjuk mikor már nincs több változtatni való rajta!)



2nagy elhatározásom volt a karácsonyra:
-utánanézek az angliai munkának, mert ideje, ha februárban röppennék--inkább leszek tenyész tehén, szülök 4gyereket, varrok nekik meg a babáiknak ruhát, megtanulok főzni mosni, leküzdöm TV fóbiám,nem akarooooooooooooooom!='(((((((((-->tudtam h. amikor azt mondták ''Csomagoljál!'', akkor kellett volna, m. így túl sok időm van gondolkodni
-elkezdem a tavaszi kollekcióm első darabjait--ennyit a karrierista felfogásomról--most túl jól megy ez a pihenés téma nekem, máskor tudok 1-2h-kat aludni, most meg semmi, az a baj maxiimalista vagyok(most épp a pihenésben!=D)
-----
a mai napon viszont vettem kb. 30méter anyagot, így lenne esély elkezdeni!!

holnaptól úgysincs netem, megyek vissza az albérletbe -nem lesz vicces, mert most még a lakótársaim sincsenek fent-->hátha unalmamban nem blogírással, hanem ruhácskák kivitelezésével ütöm el szabad óráimat =/

Magamnak is csinálok 1-2 új ruhát!
Az első darab egy Audrey Hepburn stílusú ruha lesz fekete alapon mini fehér pöttyekkel, kicsit az én homokórámra ''feszítve'',( talán ujjakkal?)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése