2011. december 26., hétfő

világvége

én biztos vagyok abban, hogy a majáknak igaza lesz!de ha nem egy üstökös végez ki bennünket, akkor én térítem ki pályájáról a bolygónkat, és irreálisan növekedő farom súlya miatt a napba zuhanunk--mai napon áttértünk a szárnyasokra és újra megszerettem az édességeket(várhattam volna ezzel addig is, míg itthon lévő készleteinket valaki helyettem bepusztítja)
holnap legalább nem kell kifutnom az állomásig, majd nemes egyszerűséggel kigurulok


ma is érdekfeszítő dolgok történtek velem(mondjuk egy 4-5m-es hűtő-számítógép hossz megtétele után ne várjunk csodákat), hát megnéztem a húgom által már oly sokszor ajánlott filmet, a Hard Candy-t!--AZTAKUUUUUUUUUUURVA!=O=D
egy 14éves gyerek nem lehet ennyire penge!és kész!-de érdekes lenne kipróbálni, mennyivel esnének vissza a hasonló bűncselekmények, ha ilyen büntetést szabnának ki a pedofil bűnözőkre!-vagy az összes nemi erőszakot elkövetőre!

a következő nyalánkság az Irreversible lesz--( Rumnapló hiányában vegetálnom kell!)


ég egy gyertya kint a konyhában-ma lenne a papám névnapja ha élne!hát egy hatalmas puszit küldenék neki, ha lehetne..





most lett vége az Irreversible-nek!
nem ajánlom kényes gyomrúaknak és gyenge idegzetűeknek!
miután 10percig nézheted, hogy kúrja seggbe, majd veri szét a betonban (csak mert szép indokkal) egy retkes köcsög Alexet játszó Monica Belucci arcát, akiről kiderül a film végén(hiszen az eseményeket visszafelé ismerhetjük meg, apró blokkonként), hogy ráadásul várandós.......hát!....kaptam közben egy laza asztmás rohamot, a gyomrom pedig úgy elkezdett görcsölni, hogy azt hittem visszaröppen a mai szárnyasadag--érzékletes!!!!!

ezt a filmet soha többet nem lennék képes végignézni!(van még egy ilyen kedvenc filmem, a Szemet szemért)általában is nehéz 10percre lekötni, de ebben vannak olyan részek,hogy elrobban az ember agya...

.katarzis.

rettenet. ne történjen ilyen senkivelse!=(

az idézet a végéről:
Az idő mindent lerombol.

LINK egy értelmesebb ember taralmas, átlátható leiirása a fimről
(melyből ráadásul megtudtam, nem hiába volt az a hányinger-ez a cselesgyerek Noé olyan hangeffektekkel dolgozik, amelyekhez hasonlót csak földrengéseknél tapasztalhatunk, és ettől éred el,h. át is érezd amit látsz!BÁÁÁÁÁÁMULATOs!=O=))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése