2011. december 2., péntek

december3






december 3-án született Pierre-Auguste Renoir

ő volt az én első kedvenc festőm, ezért több kép is lesz tőle a bejegyzésben!
Amikor még nem tudtam olvasni az életrajzi regénye tele volt képekkel-nagyjából ez volt az egyetlen festményeket tartalmazó könyvünk akkoriban, emiatt másztam fel mindig a szekrényre=)

szerintem ezeken a festményeken látszik mennyire törékeny, érzékeny ember lehetett(mindig beugranak a jellemrajzok, amelyik regényben megemliitik az ő nevét is!--és úgy tűnik nem tévedekhetek nagyot, mert valóban olyannak iirják le, amilyennek ezek alapján a finom kis ecsetvonások&szinvilág, és meghitt témák alapján következtetni lehet!)

tetszik ahogyan az anyagokat ábrázolja




a ruhák....


a boritón lévőt nagyon szerettem,mikor még egyáltalán nem tanultam rajzolni akkor ezt le is másoltam=)

az erotika, dél varázsával is először az ő képein találkoztam


nem a mindenki által ismert/közkedvelt/tanitott képei a kedvenceim de ezek is gyönyörűek:
ezzel az Amelie csodálatos életében is találkozhatunk=)

és mert napenergiával működünk
a most következő az egyetlen, ami nem szerepel a könyvben is, de nagyon szeretem az épületeket ábrázoló grafikákat és festményeket!Renoir-tól viszont nem sok ilyet lehet találni, aminek a főszereplője/''középpontja'' ne egy ember lenne, ez viszont szép festmény a Szent Márk téren templomról

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése