2011. december 29., csütörtök

értek hozzá, hogyan kell elcseszni a ''jó híremet''-van-e/volt-e nekem ilyen??=(-lemondtam a mai fotózást, m. nem tudtam hajnalban felkelni--hogyan fogok reggelre járni 2-tól?!?!

Rockotogon : előszilveszter Anna betegsége miatt lefújva

szilveszter: tesómmal, unokahúgaimmal, és pár nagyon jó barátommal tölthetem-Ági vodkazselégolyója ha idén kevésbé üti ki a népet, mint tavaly, akkor lenézünk a nyugatihoz vagy az oktogonhoz az utcabálba, vagy ha nem jön be a hideg, és állunk még a lábunkon, elnézünk valamelyik szórakozóhelyre is!--itt sajnos megoszlanak a vélemények, h. ki hova menne!

megnéztem a Blue Valentine-t, hát ez a film totál lehangolt-és valahogy a film maga úgy egyébként sem jött be, nem szimplán lehangoló, és nem tudnám megfogalmazni miért, de totál idegesiitett az egész(tény,h. a szőke sziinésznőtől, aki a főszerepet játssza, kiráz a hideg-->disznófejű)-és most pláne haragszom rá, hogy lehetett ilyen ari csókát kidobni, mindig ribancot játszik, mindig ellenszenves karaktert....

holnap már valóban Pesten kell lennem, ruhapróba van 3-tól, egy elég modern menyasszonyi ruhát késziitek megrendelésre

ma végre elkezdtem újra gyakorolni!!!!!!!!!(kb. 1.5éve nem énekeltem, mióta nem Szegeden élek-pedig korábban nem kellett nekem ehhez csend/nyugalom/egyedüllét)most az állandó kialvatlanság miatt nem is nagyon maradt beszédhangom sem, napközben is Tina Turner hangom van, ilyenkor egyébként sem szabad, és nem is esik jól!
az első dal amin gyakoroltam az új Rihanna pop sláger volt(na hát ezt azéért nem nehéz megtanulni, csak az angol szöveg okoz némi fejtörést=D)

''It's like you're screaming, and no one can hear, ..''

Rihanna


Ezt követően, az egyik kedvencem:Pocahontas - colors of the wind (hungarian version)-megjegyezném, az én hangomhoz talán ez a leginkább illő=)-jobb napokon még egészen hasonliit az eredetire=DD

majd előkerült a 2korábban tanult Christina Aguilera:
Hurt és Voice within
sajnos ezek most elég gyatrán mentek szerintem=/, tény, hogy pont amiatt szeretem az Aguilera dalokat, mert elég nagy kihiivás jól elénekelni

majd egy Kelly Clarkson-ra akadtam(itt is inkább az angol szöveggel van bajom)
Because of you


majd 2h után megfájdul a fejem a saját szopránomtól(kicsit within temptation feeling=DD) game over-->szomszédokat csókoltatom....=D


még nem kaptunk retusált képet, pedig már nagyon várom,áttettem fekete-fehérbe egyet, de iigy ez még nem az igazi-majd retussal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése