2011. december 13., kedd

Blo

ha haragszom a ''világra'' , bekékülök

ilyen vagyok épp ni:



és az egyik kedvenc versem mely talán jól tükrözi a hangulatomat(na jó félig, m. lehet inkább az Ellenségeimhez vagy a Magány c. kellene=/)
de ez a Komédia c. ami először beugrott-természetesen Szabó Lőrinctől


Ő parancsolt, én meg vitáztam,
ő győzött és vesztettem én.
Így ment ez sokáig, de most már
túljárok a világ eszén.

Add meg, muszáj, mondtam magamnak,
add meg, ami az ördögé,
s amit megmenthetsz, azzal indulj
igazi céljaid felé!

És megfogadtam a tanácsot
és lettem könnyű és szabad,
beállítottam a helyemre
kulinak az árnyékomat,

megbékültem a butasággal
és teszem, amit tenni kell,
nincs rá időm, hogy nyomorult kis
csetepatékban múljak el,

és íme, bírom, egyre jobban
bírom ezt a komédiát,
s már egész jól megférünk, én és
árnyékom ura, a világ:

ha tetszem neki, mosolyogva
meghajlok s fütyülök reá,
s ha leszamaraz, hódolattal
visszabődülök, hogy: I-á!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése