2012. január 13., péntek

insomnia..
ma partyarcok leszünk újra(jussunk el a küszöbön túlra!)-elvileg a Ligetbe megyünk,m. Ági is kíváncsi,u.h. megnézzük!..
holnap 1/3 osztálytali a Szimpla kertben, mert Surmaanunk hazalátogatott=)..

a 13-a első balszerencséje: nem lettem kész a pályázattal=(...nem fogom tudni leadni---nézzük a jó oldalát, 20embert választanak a majdnem 1000-ből és nagy valószínűséggel ennek a kiléte már a pályázat kiírásakor is megvolt=D--de úgy érzem, kár volt emiatt ma itthon maradni!

2napja lemondták a szépségversenyt, amire zseniális megérzésem miatt nem is nagyon készültem!=D
viszont pont 1 hete este voltam egy megbeszélésen!a Vajdahunyad várában lesz egy rendezvény, amin lesz egy bemutatóm, tehát mostantól elkezdhetek arra készülni!
leszleszzleszlesz....s:
lesz Badabumm!
hiányzik a festés, de valahogy nem tudok nekikezdeni....de a terveim sem az igaziak....
igyekszem picit 'meditálni', aztán ha eléggé sikerül felszínre hozni az utóbbi időben jól magamba ásott ösztönlényt akkor sikerülhet felmászni arra következő lépcsőfokra, mert a mostanin már úgy tavaly tavasz óta toporgok=D....a ma reggeli szikra, az jó lehet....ha sikerült ''belobbantani''=Dteszek fel fotót is!
 kedves unokahúgom ma közölte velem, lezárult életének egy korszaka, menni akar tetováltatni!egy fáról valók....=)....utánanéztem, és a nagy előtt lehet beleférne ez, de nem tudom hova:

ez a Tesómmal lesz!=)...de ha Unokahúgom is akarja neki szabad:P---de kétlem,h. annyira szeretné...

illetve találtam 1-2olyat ami annyira gyönyörű
ezt kipakolom, hátha egyszer kitalálom hova illene

 szivecskemániás lettem!=)
a következőbe egyenesen szerelmetes vagyok=):


 ez tetszik,h. csak ilyen pinduri, de nem tetszik,h. nem elég nőies

kövi nem kéne, mert nagyon nagy, de nagyon szép!
 Pamelájé még mindig az ász!majd Ágit ma megkérem hátha felkeni a próbát, ő tud rajzolni!=)

ezt az Ökrös Szandrájé(hijj, ez az én karpercem, akkor ez a mi fotósorozatunkból van!=))

ez pedig a Black Ichigoból!nagyon tetszik, de nekem nem lesz terülő, és nem akarok szélsőséges szimbólumokat magamra varratni=)...de 1-2 napra kipróbálnám!

jajj, és ez még muszájos!!=):


(természetesen az alsó jön be!)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése