2012. január 27., péntek

lesz egy bemutatóm, aminek a kapcsán kiraktam egy hirdetést, és érkeztek is sorra a modell és sminkes jelentkezések
(alap, hogy adatokat nem adunk ki, stb.), de van néhány általánosság, amit érdemes kiemelni, mert én sem vagyok egy Einstein, na de ezek itt.....=DDDD

-milyen magas vagy?
-cipőben vagy anélkül?
-hát ha téged anyád patában szült....
????????????
..
-hány cm vagy?
-úgy kb. 170cm
-a kb. mit jelent?mennyit csaltál fel?
-kb.166cm, de tudok járni bármekkora magassarkúban
-a 180cm-s is tud=)és rajta is 10-15cm-s lesz!
-mindig ezek a 170-180cmsek vannak mindenhol
????????????
..
modelljelentkezés érkezik, kép sehol, de nagyon szépen leírja hogy néz ki
ezmiiiiiiiiiiii?
...
..ennek párja:
jelentkeznék a bemutatóra!(csak ennyi, ala nature!)
engem meg érdekelne milyen státuszban+a referenciáid
..
modell érdeklődik:
készül majd kép a bemutatón?????????
rólad nem, de csak mert te nem veszel rajta részt!=)
...
immmádom-ez egy fotózáshoz:
megírja a méreteit(85-63-87)küldi képeit, képek jó szögekből vannak, nincs túlretusálva, de láthatóan teljesen reális képet ad a modellről---->küldök egy rajzot kérlek ez alapján mérd le magad, a csípőméretet legszélesebb ponton mérjük!vagy találkozzunk, a jelmezed rád készül az adataid nem reálisak!-->nem kamus,m. azt mondja akkor tali!-->csipőméret 93cm
ha ezt elkészítem a küldöttre, valszleg megoldom, hogy rámenjen, de ő jár szarul....
de minden modell csal, csak a profi okosan teszi=D--az én retinámon meg mérőszalag van....

+kedvenc :
hány órától??????????
na igen ennek a lánynak az ismerősét kiajánlottam egy munkára, megbeszéltük a 14.00.t, telefonszámot cseréltettem velük, majd a megbeszélt nap 14.30kor lerakom a telefont mással való 1-2hs eszmecsere után, és látom modell írt nekem?! , hogy ő beteg, nem fog odaérni!(apádfaszátvagyteaz--14.30körül) fotós kb. 15ször keresett-----ez a kedves lény először megkérdi jöhet-e modellnek(anyádhoz menjél)--majd beajánlja kedves ismerősét, akinek első kérdése, hogy hánytól (nem tudja mit, hova, miért, jó-e neki), only hánytól--még várok 1napot míg le nem csillapodok, mert szegény nagyon csúnya levelet kapna!

2.ha egy modellről megtudom,hogy valaha széttette már munkáért (ált. úgysem tudom meg, csak amelyik akkora ribanc, m. én bugyirózsaszín felhőn ülve lóbálom a lábam és a valóságot hírből nem ismerem, és ha mégisazmekkora???)--na ilyen nem jön hozzám modellnek--ilyen eseteknél is várok 1-2napot.....=D

megjött a kép az egyik fotózásunkról!
Vivien egy csiszolatlan gyémánt---->kár h. annyi időt babráltunk a géppel, látszik,h. addigra kiakadt, lefáradt ő is!
(elromlott a gép, és majdnem elmaradt az egész fotózás, aztán fél h alatt próbáltuk behozni a az egész délutánt)ez a fotó-ami a sorozatból a kedvencem--kinti hóban fagyban készült, tehát már most nem semmi a kislány hozzáállása!=)
a modell:Pintér Vivien, a sminkesünk: Gálné Török Bogi, a fotósunk pedig Oláh Bogi volt!
én meg a ruharészleg, de
nem a végleges verzió!
(1.fázisa inkább-de 1nek elment)
felsőrésznél komplett szar,u.h. ott még kidolgozom, aztán az egész finomításokra szorul, majd jöhet a festés-->egy adag ami ''beleolvad''-ez majd ad egy átmenetet, majd rusztikus felületet egy másik típusú festékkel, és ha minden jól megy a kiszaggatott szálak(még csak nagyításban látszik) kicsit pókhálósan hatnak majd
--
végül a narancsos blokkban lesz majd 18-i bemutatón=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése