2012. január 19., csütörtök

éppen telefont keresek=)--van egy 200éves ytong tégla méretű, meg az épp beszarni készülő 2éve már meglévő sziget'fónom'=))-szerintem ez már muzeális--meg még 3-4 darabokra hullott készülék---tehát kénytelen leszek egy ilyen értelmetlen hülyeségre elkölteni rahedli pénzt

nagy dilemmámban megkérdeztem a telefonbuzi unokahúgom, mit vegyek:kell hogy pótolja a fényképezőt, meg tudjak néha netezni, mikor Pesten vagyok-majd eljön velem!hmmm...

de én nem akarok odamenni felkészületlenül!!!!!!!!!!!!! bevásárlás nálam:bemegyek ezt vagy azt kérek, nincs kimegyek, nem tátom a szám ezer évig, ha van megnézem tetszik megveszem(meg néha nem, akkor is-döntésképtelen vagyok, pláne sokkhelyzetekben=DD)
tehát beütöttem:
telefon+fényképezni+netezni=)--->google dob egy fórumot:
szidja egy csóka az érintőképernyőt--én sem vagyok elragadtatva tőle, elég lesz az egyéb új funkciókat megjegyezni, és nem akarom, hogy 1 hét után tönkremenjen(nem árt, ha ütésálló=))---tehát ezen belül keressünk jurakorabelieknek okosgombosmobilt
erre valaki kommentben írta,h. :
Nokia E szériás és 1-2 Blackberry rendelkezik ezekkel, google
1oldal amit kidob vátáfááááááákkkk????ha veszek egy gépet+netelőfizetést+fényképezőt is olcsóbb mint ezek, mi a rák kerül ezeken ennyibe????
na, pár oldal után találtam 2essel kezdődő 5számjegyűt=)(érintőképernyőset!és fehér=)!úgy érzem ideje haladni a korral=)-többet azért, hogy mérgemben fölhöz vágjam vagy ki az ablakon-nem adok!vehemens természetűeknek való mobil kell)
+egy Blackberry gombost-ez úgy néz ki, mint a tamagocsi
találtam egy bordó, virágmintásat=Oez egy érintős samsung
hááááá!találtam olyat ami régen tetszett(samsung l310) a tetkómintás mobil=)))))--ha még mindig ilyet keresnék....=D
ááááááá!
megvan!akciós fehér, lehet öltöztetni, vmilyen samsung, női, van rajta egy lik, ami gondolom a fényképezőt jelzi, azt írja tudok vele mailt írni, és a többi héber nyelvű kifejezést majdmegmondja Kingu=)
..
..
.
.
árukereső tartalmaz a nem éppen elektronikai cikkekre fókuszáló agyamnak is néhány befogadható információt!

ebben az írja nincs wifi

hmm....kiábrándultam=D
ennek még párszor nekifutok--megyek megkeresni a rávalót=DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése