2012. január 15., vasárnap

ezt találtam érdekes, és tanulságos:

http://www.harmonet.hu/psziche/62556-5-hiba,-amit-a-haldoklok-leginkabb-megbantak.html



osztálytali












most már nem csak kövér vagyok de ronda is- a fele fotón én különben is alszok !=))))
jó volt találkozni végre a többiekkel=)....a legtöbben nyáron már nem akarnak hazánkban élni!--közben kiderült Évike már megházasodott !!(vátáfákk????????)

ezután egy egészségügyi partyba keveredtem-unokahúgomnak szerintem egyenruhafétise van=D----köritesóm, ahogy beérkeztünk dühbe gurult és 4en szedtük össze a mobilját =)úgy nézett ki, mint a puzzle----ezek az emberek olyanok voltak, mint akik tiznévesen megisznak 1sört, és kantárosgatyós baseballsapkás csaj lovaknak méretezett fecskendőből lövi magába a VBKt mintha mélytorkozna--én egy picit sokkolódtam, de kezdem megszokni, hogy az emberek az utóbbi időben totál hangyásak

azt továbbra sem értem, hogy egy vadidegen ember miért bánt meg egy másikat ez mindig is sokkolni fog:/----ha valakit nem bántok, egész élvezhető lenne az élet, ha visszafele ugyanazt kapnám-->ezt nevezik naivságnak?micsoda fasz teljesíthetetlen elvárásaim vannak a világtól
..
..
..
..
az időjárás mindenkit és mindent megtéveszt!(igaz, van aki alapjáraton hülye=D):
de elindult a tavaszi hangyainvázió--2szakítás 1hét alatt a családban--ojje!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése