2012. január 29., vasárnap

holnaptól lesz szépvilág=)
már sokkal korábban el akartam kezdeni készülni a bemutatóra, de sajnos csak holnap fogok tudni, mert eddig a vizsgáimra kellett koncentráljak-a mai nap game over-tegnap ellátogattunk a Prestige-be (én igen nagy könyörgések árán, mert 3h alvás után egyébként sincs túl megkapó ábrázatom, és nekem ez a hely túmács és ha beáll a kóma, 1h hazajutni a Deákra is) és ha korábban kiderül hogy valami 'lávboksznak' a szingli partija, egész biztos inkább kialszom magam,m. az egyetlen ismerkedési célú oldal amin fent vagyok is tévedésből jött össze anno--

tehát jöhet újra a ginzenges pezsgőtabi, az energiaital és kóla, KV mellé=D
ezen a héten még elvileg lesz munkám a kiadóban is....aztán sajnos annak vége...az első olyan munkahely, amit szerettem!=)--pedig a szakmámhoz semmi köze nem volt--és nem mellékesen rengeteget tanulhattam, nem árt majd a saját szakmámban hasznosítani

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése