2012. január 17., kedd

a másik bőrbe bújva 2.

ezt 2perce kaptam meg, pont amikor nem is számítottam rá!-sajna macskás póz nem lett, és a teljesen szemből póz lapít, de:





a make up Gálné Török Boglárka , a haj Pap Éva Mónika kreálta(alig látszik,h. kék a vége)
a fotósunk Nagy Nikolett Zoé volt, és a kétféle bőrt azt én biztosítottam, Hecendorfer Timea

A hetem eddig kaotikus, éppen az átkom siratom, közben a munkahelyi gépen elveszett néhány adat, ami miatt a mai munkámat 1-2h-ba sűrítve újra kell kreáljam holnap reggel!--jobb lett volna ma vizsgázni menni!
a Placidusomban bízok(?!?!?!?)-(ezek szerint ma+holnap jobb nap kéne legyen--nem tűnt fel, sőőőőőőőt!)
aztán februárban enyhülés várható=D....hmm..ehhez muszáj-e benne hinni?....
visszaszámlálás indul:14

hétvégén le akartam mondani a partykat(nagyjából semmi kedvem feleslegesen annyi pénzt elkölteni arra, hogy csomó unszimpi ember közé járjak, aztán a földet bámuljam--elmúlt héten is folyamatosan azt tettem a villogó csudabiszbasz miatt, és kapaszkodtam Ági kezébe,aki kiakadt ,m. azt hiszik leszbik vagyunk=Dhát ez a része nem bántott,m. ennyi rusnya embert egy rakásra nehéz lehet beterelni=DD)
mindenesetre Ágnes nap van, a szakítósoknak kell a buli, egy rockbulit már 1hónapja tologatok és egy jó barátom kérdezte megyünk-e hétközben valamerre, mivel addig készülnöm kell a hétvégi fotózásra, e két utóbbit összevontam, és az első kettőt is igyekszem=D

vasárnap fotózás a palvinbarbis modellemmel=) és egy olaszosabb kislánnyal=)!-ezt nagyon várom!

jelentkeztem egy a szakmám szempontjából talán legelismertebb és legjobb hírű pesti iskolába!remélem összejön, egyetlen probléma lesz vele, hogy rengeteg pénzbe kerül

most ugyan ez van

de remélem ez lesz=(/=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése