2012. január 19., csütörtök

fársáng

galibát okoztam-mint mindig-meg sem lepődök=/

2napja láttam egy Bambit-nagyon furcsa szemei voltak--ilyenkor jó lenne ha tudnék annyira rajzolni, hogy ne vesszen el egy kép, mert ha túl gyakran akarok valamilyen vizuális élményt visszaidézni, azt rendszerint az agyam nem engedi=D----az volt a furcsa--azon túl,hogy szép volt=D, mert rettenet furcsa vágású szemei voltak-

-hogy ahogyan nézelődött férfi létére látszódott az arcán milyen kis érzelemkitöréseket folyt vissza, az egyik percben daacosan, gőgösen nézett, majdnem elnevette magát, aztán hirtelen visszabújt a csigaházba és olyan bánatosan nézett--alig észrevehető apró rándulások,m. nem volt bolond, nem olyan arcjáték volt=D----természetesen nem bámészkodok tátott szájjal=D
de múzsa leröppent....én meg maradtam az allergiámtól kiütésekkel tarkított fejemmel a villin=)

jönnek a vizsgák(megszereztem a tananyagot=), lassan ideje volt, elvileg már túl kéne lennem rajtuk )


farsangot akarok!!!!be fogok öltözni:
rendőrnőnek(sajnos nem találok sapkát=/bilincset már találtam=)...igaz nem fém, hanem plüss de megteszi=DD!)
ilyen szoknyásat akarok de a következő színében:

angyalka jelmezem van már egy párféle(fekete, fehér és rózsaszín is) és ördögös is(bár a szarvam elő kell keríteni=))-remélem azért az idő enyhül addig--míg nincsen sisak a rendőrnőshöz lehet ezeket használni=)

Kingujék nővérjelmezpártik(azért csoda, hogy nem unják még a hétköznapok után=D)

aztán mehetünk ismét egészségügyis buliba:

kizárólag ilyenben!=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése