2012. január 7., szombat

hol vagyok forog velem a világ?

Kingu és volt osztálytársa elmentünk a Népligetben lévő Morrisonsba
reggel valami 6h körüli metroval mentünk haza=D

Niki eltűnt--ő elvileg 9körül ért vissza(?!)-elfogyott a pénze, összejött egy házas valakivel, miután kijön mint Paris Hilton(xl-es méretben)és úgy nyalta végig a betont, hogy majdnem összedőlt a Népliget--odarohant hozzzá minimum 8-10pasi, hogy felsegítse--mikor elmeséltük, megkérdi-és nem bírtak el?!=DD

tehát a csóka összevakarta a maradék 5ft-osaiból annyit,hogy vegyen neki egy metrojegyet-nemtom minek, ennyi idő alatt gyalog átérni a nyugatijig, -aztán ahogy az utolsó fillérjeiből megvette neki, emez elrítta magát egy csajnak,h. nincsen pénze hazamenni, adjon neki jegyet!a csajmeg adott neki jegyet+cigit is=DD





én meg valakinek elraboltam a rántotthúsos szendvicsét(álllítólag nekem adta, akit szarrászívattam,m. úgy idegesített)jajj!

Kingu meg én a Tina szülinapján:



!!!!!!!soha többet alkoholt!!!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése