2015. március 25., szerda

Tegnap este ismét összegyűlt a nagy csapat! :)
Kiskorunkban rengeteg időt töltöttem a szinte szomszédságunkban lakó kuzinjaimmal, mivel mindannyian rengeteget dolgozunk nehéz ismét egy hiánytalan találkozót összehozni.


Idősebb unokahúgom hetekkel ezelőtti névnapi ajándékát szerettem volna végre átadnia.
Korábban már volt erre egy sikertelen kísérlet, nagyjából 2hete.
Arra az alkalomra is egy számunkra "bakancslistás" helyre vittem el. Bár nem emlékszem, hogy korábban említette volna, de jól sejtettem, hogy a Dob utcában található Vintage Gardenbe ő is rég szeretett volna már eljutni!



Egy romantikus kis sziget, mesés enteriőrrel, ami képes kiragadni a szürke hétköznapok valóságából, ( és mind az 50arnyalatabol:)-nyugalomsziget !
Edina szerint ez csak csajoknak való, én még mindig bízom egy olyan pasi létezésében, akinek ez pozitív élmény lehet-deeeee kicsit csipkedhetné magát, én sem fiatalodom!:)))

Ekkor döntöttük el, hogy a nagy meglepi átadása is egy hasonló helyen fog történni, (az ajándék szempontjából fontos, mert a romantikus lányregények világához köthető), Púder Bárszínház és Galéria volt a találka helyszíne.

Az 1-2 órásra tervezett programból egy egész "műszakos" traccsparti kerekedett, de a hely színvonala, páratlan látványvilága/dekorációja



 és kedves személyzete




Is emeltek a hangulatunkon, valamint a helyről alkotott pozitív képen.

Ahogy megérkeztünk, igyekeztem letudni "kötelességemet", minél előbb túl legyek a nagy izgalmakon, bár bevallom nagyon érdekelt Edina reakciója is.
15 évvel ezelőtt, mikor faltuk a Jane Austen, Thomas Hardy és Bronte testvérek romantikus lányregényeit (meg bármit ami csíkos volt, és annak ígérkezett :)))) ), megkért, hogy rajzoljak neki pár Jane Austen:  Büszkeség és balítélet korabeli ruhát.
Rögtön belekezdtem, de egy félkész rajz után meg untam, es soha nem készültek el a grafikák-amit természetesen Timi linksége vagy be nem tartott ígérete címszó alatt szinte mindig meg is kaptam.
Karácsonyra sajnos nem volt elég időm(13 év?!;P), későn találtam ki....de a névnapja előtt felragasztottam a konyhát akvarelllpapírral, és megfestettem 10-15 vázlatot.
A végén ugyan 3 darab ment át a szűrőmön (az is nehézkesen 😁), de elkészült és apró csiribirik mellett tudtam, hogy ez lesz az igazi meglepetés.

Természetesen így is lett, jól látszott az arcán a csodálkozás (hiába emlegette fel, sosem hitte, hogy ezeket a rajzokat még egyszer elkészítem-a családban egyébként is mindenki tudja, hogy a fősuli óta utálok rajzolni).




  A




A






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése