2022. május 29., vasárnap

bemutató

 Fogok még hozni pár fotót....egyelőre az első backstage fotót mutatnám meg erről a borzalmasnak induló, ám annál vidámabban végződő napról.


A nap közben zajló eseményeket szerettem volna megörökíteni, de annyian voltunk tervezők, hogy az információk kb soha nem jutottak el időben hozzánk, és volt ott olyan tanár (minket nem tanított-hála a jó égnek), aki a minimális tiszteletet nem adta meg senkinek, mindenkivel úgy beszélt, mint egy utolsó állattal (bár én egy állattal sem gondolom, hogy így kellene..).

Csalódottságomat, amit az utóbbi pár hétben érzek a sulival kapcsolatban, ez a nap olyan szinten tudta enyhíteni, hogy legalább tudatosult bennem, pár fantasztikus embert megismerhettem.

Az eseményen két csoporttársam volt a modellem: Szabó Zsófia és Roob Viktória. Ők mutatták be az én 2-2 ruhámat is és az egymás 1-1 ruháját is.
A csajok fantasztikusan helyt álltak, nagyon elégedett voltam velük, ügyesebbek voltak, mint sok profi modell, akivel eddig dolgoztam. 
A napon Pintér Vivi barátnőm jött segíteni nekünk. 
A hajakat jelezték előre a szervezők, hogy nem biztos, hogy lesz, aki elkészítse, de mi 3-ra tudtunk menni munka miatt, így fel voltunk készülve arra is, hogy sminkelnünk és fotóznunk is kell majd magunknak. Így is lett, hát Vivi próbált a backstage-ben képeket, videókat készíteni, és ezeket próbáljuk majd némi utómunkával feljavítani.

Ezen a fotón nem dolgoztunk, hiszen egy backstage fotó, és nekem a nap kedvence lett.
A ruháktól egyébként annyit, hogy fejfűző és ujjak is tartoztak volna hozzájuk, de az utóbbi hetek depije és káosza ezt felülírta, nem mondom, hogy nem fogom folytatni.

Addig is szép napot annak, aki ezt elolvasta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése