2020. március 14., szombat

Tudni kell rólam, hogy egy rendkívül hiperérzékeny ember vagyok.
Akik jól ismernek már tudják, hogy képtelen vagyok még lassú vagy túl érzelmes zenéket meghallgatni, mert képes napokra "lehozni az életről" egyetlen ilyen zeneszám meghallgatása.
Ugyanakkor amióta a kedvenc klubjaimat bezárták, nagyon inkább mást sem hallgatok, hiszen nem élhetem ki utána a táncra való igényemet sem....
Képes vagyok teljesen azonosulni a zene, a környezetem, a mellettem lévő ember hangulatával.
Ez a tervezésnél nem feltétlen hátrány. 🤔😊
Viszont vannak ilyen hátrányai is, minthogy az utóbbi napok eseményei és fejetlensége, döntéshozó helyzetben lévő személyek nemtörődömsége és következetlensége rendkívül negatív hangulatba taszított.
Szükségem van valamilyen pozitív ingerre. Valami kis szépre.
Legyen ez az anyag egy pillanatra az a szépség ami megtöri ezt a sok negatív gondolatot/félelmet/posztot.
Csak egy másodpercnyi boldogság.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése