2011. november 19., szombat

sajnos nem volt tegnap ledünk, igy maradt a csokiosztás-promotálás!
szerintem dögik voltak a lányok, majd lesz fotó is!
én elég hamar leléptem,m. fáradt voltam, és hála kitűnő szervezőkészségemnek a Húg és Kinga is távol maradt--és ettől persze nekem sem jött meg a kedvem maradni, de azért visszaérve az új lakótársammal lenéztünk a Rocktogonba-úgyis vagy 2hónapja voltam utoljára!

eldöntöttem, hogy nem megyek hétfőn Amon Amarth-ra és As I Lay Dying-ra(a Placidusom szerint a hétfő-kedd egyébként is húzós lesz)

megint naplósra sikerült--holnaptól iirom a cigi, kalória alkoholt is, ahogy Bridget-már rám férne,m. a ruháim már rám nem--félő h. 48fölé kerültem, pedig a 48 a legelhizottabb állapot

a 4 a szerencseszámom-a fenébe, lehet ezentúl nem=D


ez egy Schiele má
solat


ez meg egy művtelepi folyópartifás tanulmány--hát tanulmányként bukta, dea TDKra bekerült

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése