2011. november 8., kedd

egyéb művészet--tattoooo

pár napja megtaláltam ezta tetkót--Bam Margera-a forma és a nagyság nekem ugyanekkora, csak háton és a minta más, kiderült volt csoporttársam elég olcsón csinálná, ezzel megvan a jövőhét csütörtöki programom=)


mivel mintaügyben nem állunk túl jól-- a most felszabadult 3/4 h-ban úgy döntöttem a tetoválásomhoz gyűjtött mintákból csinálok egy bejegyzést, majd kinyomtatva próbálok valami hasonlót alkotni az elképzelésemhez

legalább 10éve szeretnék egy nyújtott s formát a gerincemre--nagyon nőies, de nem direkt bárgyú, merev formavilággal--nagyon tetszenek a pillangók és a virágok, de a legtöbb talált tetováláson nekem túl direktnek tűnnek

a formához hasonlót egyszer egyik barátnőm felrajzolt már , elhelyezkedés szempontjából, ez mérvadó lehet=)


vagy a következőnek a tükörképe--a képről azért beugrott sooooooha nem tetováltatnék pl. szineset-



a következő kép amiatt kerül ide, mert jobban vonzódok a hegyes, ''gótikusabb'' formákhoz,szeretném ha a vonalvastagságnak lenne egy ritmikája



na ez is egy nyújtott minta, hennában nem is rossz-m. egy hét múlva már nem látszik=D-de itt nincs vonalvastagság-különbség+nyújtott forma de igazából nem történik semmi, nincs ''indok'', csak kanyarog= merev, nem elég dinamikus-----lehet ezt amiatt találtam m. rossz példa?
nagyon bejönnek az indiai illetve kelta minták is, de az első kicsit matyó himzésnek tűnne, utóbbiban viszont a terülő fromák mutatnak!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése