2011. augusztus 19., péntek

szigetdivat!








Most érkeztem haza a Sziget Fesztiválról, úgy érzem megér ez a téma még 1-2 bejegyzést.

Készítettünk pár fotót a hét folyamán, és lesz , hogy másokét vesszük költsön, hogy minél szélesebb körben megismerhessétek ezt a csodaszínes világot!=)

Kezdődhet a szigetes divattúra-


ha beszereztük a legtrendibb-legelengedhetetlenebb felszerelést:


túrákhoz-különösen ehhez-van ki a leglestrapáltabb topánját veszi ilyenkor elő,de van aki nem is áldoz cipőt egy fesztiválra
4elem megnyilvánulása:

(a gumicsizmások idén megszívták,mert alig esett 2csepp eső!=P)

én, mint mindig természetesen, a mezítlábista mozgalmakhoz tartozom=)!


Rögtön első nap világhírű metálbandák léptek fel az egyik legnagyobb színpadon(Rock-Metal Nagyszínpad-de nekünk ez már csak Hammer marad!=)), így a környék egyik legdivatosabb viseletének a következő póló bizonyult:


de a legmenőbb rocker az összes közt az , aki motorral jár még a sziinpadra is:

Én, mint TörpPilla, maradok a lányosabb dolgoknál,

idén megtanultam, hogy ha szoknyát viselsz egy fesztiválon, nem árt bebiztosítanod magad:

a minimum a 2bugyi!!-mert sosem lehet tudni!


de ahogy a következő ábra mutatja vannak olyan profi fesztiválgirl-ök akik atom-baráti támadások hatására a legmerészebb guruló pózokban is képesek kitakarni amit kell--és nem utolsó sorban folyamatosan metálvillázni

Mivel engem a cipőtéma nem igazán hozott lázba, nem sokszor viseltem az idén sem, bugyirengeteg helyett meg húztam inkább nadrágot, így arra a következtetésre jutottam ideje fejdísz fronton körülnézni!

Találtam is pár csodálatra méltó dolgot!=O=))
íme:


Találkoztunk olyan emberekkel is, akik nem csupán egyetlen kiegészítővel bolondították meg outfitjüket, igényes , minden részletre kiterjedő szerelésekkel készültek












sőt!van aki még a háza környékét is kicsinosítja:

és házőrzőt tart vagyontárgyainak megőrzése érdekében:


ezen típus nem átallja taival-

vagy hintón megközelíteni a sörlelőhelyeket:


a következő talán a lakókocsi lehet, melyhez még egy külön pottyantós is tartozik:


de a sziget a zenén túl


sok más dologról is szól

megismerheted más népek kultúráit:





ételeit:



ősi népek táncait:


szerezhetsz új barátokat:



s mivel annyi itt a ''jóvágású fiatalember''=) :

--vagy csak a nagy számok törvénye/sötétség+alkohol kombója adja-e:


de minden bokorra és éjszakára jut 1-2 új-halálos-mindent elsöprő nagy szerelem is=) :



melyekre nem árt odafigyelni, mert szép számmal házasságkötéssel végződnek!

aztán fáradékonyabbaknak pedig rengeteg közkedveltnek számiitó pihenőhely található a fesztivál területén:






végét, majd hiányát sokféleképpen élhetjük meg:

van aki így készül rá:


van aki mosolyt erőltet arcára, egy vízzel teli kád reményében képes is erre:

de van akit a legkeményebb módszerekkel kell visszatartani a totális összeomlástól:


aggodalomra ok 1 szál se, a következőig már ''csak'' 364-et kell aludni!=)


A képekért hatalmas köszönet Antának, Tinának, Csigának(itt gyűjti ő a súlyos arcokat=):www.concertphotos.hu), Annának,Szancsónak meg term. nekem!

Jövőre ugyanitt;P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése