2011. augusztus 8., hétfő

sziget 2011-part1.

bejegyzés elején jelezném nem működik pár betűm:
*s(ez a ctrl +c/v --vel pótlom),
*de a w=vv
*a hosszú i=ii(ilyt már most sem találtam)

*az iksz sem, ezt majd nem iirok!
tehát bárkint ez zavar ne is olvassa!
=)


sziget 2011.

idén csak egy hazajárós bérletet vettünk iigy ma még itthonról hallgatom a majd szerdától koncertező bandák felvételeit a youtube-on(mivel azt hittem semmi jó nem lesz)
közben csak én vagyok szűk látókörű!

I. nap
augusztus10

-----a Nagyszinpadon Rise Against lesz(hát fogalmam sincs mi ez=P)sokan álltják jó, én emlékszem mikor belehallgattam egyszer találtam egy olyat amit 100éve hallok minden hétvégén de a többi nem hagyott bennem mély nyomokat!-majd hátha élőben,m. tipikus ''sziget-muzsika''--iigy ha időnk lesz tuti meglessük-én legalábbis

----------a Világzenein az Ojos de Brujo tetszett meg-flamencos alap, erre kiiváncsi leszek!
ugyanitt a következő koncert:AfroCubism--Mali+Kuba

---------A38/VVan2:
Hurts--Antának sejtettem egyik kedvence lehet ahogy meghallgattam tőlük 1számot, de erre kiiváncsi vagyok, még ha brites poprockos is(nem tűnik ugyanolyan szarnak mint a többi ilyen szar=)=P)

Rock Metal:
Omen:-ettől a Fagyott világot ismerem, még a Timi rocker lesz c. kazettán volt amit Zita a nevelésemre késziitett!--hát az jó(m ugye akit nem szeretünk ahhoz is kötődhetünk ha leegendő időt töltünk együtt!ez meg jó számok közt volt)--hát a többi elég fos!
de ez az első aznap!
=)seggrészegen fogok zokogni és headbengelni rá ha nem épp egy toi-ba szorulva hányom végig=)

Road:
ez nem volt szimpi, nem tetszett, szar tankcsapdás meg depressziós meg mittudomán, aztán elmentem 2koncertre, és ez kurvára tetszik:
Aki szabad annak mindent szabad!!!!!!!!!ojje!
erre lehet zúzni=P=))
IIIIIITTT a link!!!!!

VVithin Temptation

már láttuk őket, sajnos nem hiszem h. beférnénk a sátorba majd, kell hozzá egy fejfájáselleni félidőnél, de imádom!=)
évek óta egyik kedvenc bandám!

Motörhead
gondolom szeretem, de sosem tudom melyik az amelyek hévégén szólnak a Rocktogonban (anno VVigvvamban)úgy sejtem ezektől is jó pár
de ha előzőre nem fértünk be erre sem fogunk!

Roma sátorban lesz még egy kedvencem:Besh o Drom

link

+Open Civil

megnéztem a grand mexican warlock talán érdekel nem tudom, ha lesz idő bele kell nézni




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése