2011. augusztus 16., kedd

Sziget



sajnos véget ért a 2011-es Sziget Fesztivál!=(
volt sok olyan zenekar amit most ismertem meg, a koncertek után még a felvételeken is tetszett-mert az ugye , hogy egy koncertet nézve kikiáltom "kedvencemnek", nem mindig reális=DD

megismertük milyen zenét játszik az Ojos de Brujo
láttuk az Roadot és a Within Temptation-be is belehallgttunk, bár ezt már láttam és nagyon szeretem, de nem bírom 1h-n keresztül elviselni ezt a magas hangot
a Motörheadből,h. végül láttam-e rejtély marad=))-Rise Against mellett is gyanítom simán elsétáltam,
Besh o droMot is láttuk=)de sajnos lemaradtunk a Hurts-ről és az AfroCubism-ról='((






2.day:
Lajkó Félix&Band, feat.Palya Bea koncertjükkel kezdtük-rögtön sikerült sszetűzésbe kerülni 2 hatalmas leszbikus magyar nővel-ők mindig olyan "kedvesek"-el is magyaráztam kedvesen a magyart onnan ismered meg h. mindenen puffog, beszólogat és olyan mintha citromba harapott volna=P
nem hiszem h. Helloween-ből láttam volna, pedig érdekelt volna milyen=D
ezután Irie Maffiára mentünk,m. itt volt a találkozó a többiekkel: Hands in the air
Judas Priest-et láttam--nekem nagyon egyforma minden számuk, de a Breaking the law-ot jó volt, élőben is meghallgatni
utána felfedeztük a Rock Metal ketrecet--a hangulat maestrok kiölték az emberből az életkedvet is, így elég korán nyugovóra tértünk

3.napon:
ha minden igaz egyedül a Deftones-ból láttunk valamennyit-ennyi=)

4.
"kedvenc számos" nap

láttuk a Superbutt-ot, jó volt és sexyman lett az egyik gitáros=)
ez pedig még mindig a kedvencem az összes közül:
Pioneer

eztán jött az Ektomorf, aminek most sokkal jobban bejött a koncertje, mint mikor pár éve felléptek itt













a Thirty seconds to mars -ra én ugyan nem voltam kíváncsi, vagy max kíváncsi voltam , de amibe belehallgattam eddig a youtobe-on az sosem hagyott bennem mély nyomokat--tehát nagyjából hallottuk,bár a Goran Bregovic Wedding and the funeral band-re elindultunk, de abból nem lett semmi=(

















-erre a 30re viszont nem emlékszem így sem-hát én végigdumcsiztam=P=)

















last=(((((((((( :

















az utolsó napot sohasem fogom szeretni,m. ott a hatalmas fájdalom szívemben=P

















először érdekelt a Gogoll Bordello--ez k.jó--de sajnos a rettenetes hőség, kialvatlanság és por miatt már nem voltam képes élvezni, és ott maradni a színpad előtti téren sem
















a Nevergreen-t elrohantunk meglesni:nem direkt=P
















ahogy felfedeztük mi is az menekültünk, pedig ahogy elhaladtunk pár 100 méterrel a Hammeres(tudom már nem ez a neve, de nekünk igen, régen az volt, a franc sem fogja minden évben megjegyezni az újakat) mellett még jónak tűnt-tévedés
















ezután Dalriada és Sonata Arctica-mind2t imádtam
















utóbbiban mintha a koncert elején még aludtak volna a zenészek, de az énekesen egy vigyori energiabombának tűnt-nagyon vicces volt
















véletlen elcsíptük a Bohemian Betyars-t:ezek őrültek=))!(+)
















ezt muszáj meghallgatni tőlük
















utoljára a Kumpanya Istanbul-t néztük meg, volt egy stílusuk
















végül pedig Robert Soko-ra buliztunk--ezt egyszerűen imádtam=))-így méltó befejezése volt az idei Szigetnek



sok ismerőssel összefutottunk, sokkal nem sikerült, mindenesetre akivel nem jött össze, mondtuk jöjjön Zpbe ma 10 után vagy még előtte Gödörhöz 8tól=)-Sziget afterezünk=)

















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése