2017. július 5., szerda

Híres ismerkedős oldalon folytatott kommunikáció pár napja....


A srác képein egy igazi metroszexuális 21.századi instaDonJuan, naponta dobja a "randikerék" és többször nézi az oldalamat.

A sokadik x (lsd: nem) után nyomtam egy szivet, érdekelt kitartó szívtipróm milyen szolgáltatást árul/ ?! ?!?!!? -nagy a kérdőjel a fejemben, sem menő, sem ribancos képem nincs kint....és az a wendy típus sem vagyok..

Rögtön kivillan, hogy párba álltunk ès már rám is írt (tuti még a párnának is a telefonját használja)....

A sablonos "szia-hogyvagy" párbeszéd után, nem húzza egyikünk idejèt sem, megkérdi mit keresek az oldalon. :D .....Ez már itten nálam rég egyet jelent-gondoltam azért válaszolok, és hirtelen felindulásból elkövetve kitöröltem a "csak beszélgetek, ismerkedek" verziót--én is inkább spórolok az időnkkel.

Leírtam, hogy az igazit keresem és megverem ha megtalálom, hogy eddig szivatott.. :DDDD

Gondoltam, vagy viccnek veszi, vagy megírja, hogy ő most csak lazázik(aaaaaaaannnyira meglepett volna vele, de aaaaannyira....ja, nem) :D


"Felhasználó törölve"

:D :D
(....lehet a veréstől félt.....;P)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése