2012. március 30., péntek

Na hol vagyok?mely hely az amelyről szívem szerint sikítva menekülnék??
nyert:Szeged!
(de a TIK géptermét még mindig elfogadnám otthonra)
=)
éjszaka fél percet nem sikerült aludnom, gyötör az insomnia, majd napközben....
az IC-n idefele elgondolkodtam azon, hogy miért mondják, ha egy gyerek nála csupa idősebbel van körülvéve, annak a szellemi szintje elkezd a társaihoz "felzárkózni", míg ha csupa fiatalabbal(ez voltam itten én) az ugye visszamaradozni saját korának szellemi szintjéhez képest(Vajon miért van állandóan Edrával és Húggal egyidős pasim=DD)
Na most ugye itt vannak az alsó tagozatos diákokat tanító pedagógusok(nem itt az IC-n mellettem!)
szerintem van ebben igazság, elhallgatva azt a nem túl boldog 1 órát , melyet mellettük tölthettem el -- és még van aki a Tankcsapda ,meg Akela koncertekről állítja, hogy hangos és primitív!-s jobb híján a gyerekkel rendelkezőek ezekre bízzák őket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése