2012. március 27., kedd

Az utóbbi időszakban nem gyakran pihentem(vagy ha igen , teljes agy-kikapccsal)
=)
Ennek eredményeképp azt sem tudom melyik fotosorozatot pakoljam ki először!

Az új suli izgalmas, a régi bürokratikus rendszerétől néha gőzöl a fejem, de ezt már megszoktuk I HATE sZEGED!-a héten a matricámért el kell látogatnom(májgád!)nézzük a jó oldalát megcsodálhatom a TIK sztg termét(KÁNAÁN=)), ehetek a Csigában, és ha nem pénteken megyek, még a fél -1 éve tervezett tetkóm is el tudom végre élőben magyarázni, hogy hogyan kell majd kinézzen!

van mindenkinek egy ilyen köre=D
(aminek nem ez a rendes neve, és nem is ilyen tojás formájú, de nekem valamiért az!=D)
tehát itt megvan h. a zöld a hangsúlyos(meg asszem a sárga is!a lila a nagyon nem jó, ahol meg semmi nincs, az nem túl hangsúlyos)tehát azt akarom bizonyitani ezzel, h a szerelmi életem a valamelyik olyan, ahol nincs semmi
=D
ennyi!=)....nem én vagyok alkalmatlan, krumplim az=D

a kismodellemet szétszedik az ügynökök
hát én megmondtam
1ik kedvencem:



model:Vivien Pintér
MUA: Anna Schneider
hair:Panni Horváth
photographer: Andrea Márton
dress designer:Timea Hecendorfer

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése