2012. február 27., hétfő

történnek a furcsaságok-hogy mást ne mondjak-nem a legjobb mostanában a csillagállásom biztosan=D
életem minden fontos (és kevésbé fontos) területén is történt néhány nem túl vidító esemény!mindössze 2-3nap leforgása alatt,ráadásul mindez nagyjából előjelek nélkül, sőt....!
....
van pár jó barát, aki valóban barát, és ilyenkor 1üveg vodka és egy jó nagy beszélgetés alkalmával rájön az ember , hogy mit és hol rontott el/mi utalt arra, hogy ez fog történni/ ha valamiben jók vagyunk ismerjük el és készüljünk fel az irigyek támadására(vagy ha már korábban is rájött) akkor helyre pakolja az agyában a dolgokat, és jöhet a szokásos horoszkópos agy-kikapcs=D
....

azért a placidusban muszáj volt bepötyögnöm az utóbbi 3nap dátumát, és mondja valaki, hogy hülyeség....ami csak létezik, minden rosszat felsorolt!

DE, eszembe jutott erre egy kedvenc versem:




Az leszek, amivé ti tesztek,
ellenségeim, ti neveltek!
A hazugság s gazság, amit
tűrnöm kell, mind csak kitanít:
ti magatok készititek
iszonyú fegyvereimet.

Nem vagyok már a régi jámbor,
ki félt a saját igazától
és hogyha kés szaladt belé,
sirt s vérzett, de csak befelé,
vér s könny másra kell már nekem
és mindenre emlékezem.

Tudod, mit tettél velem... akkor ?!
Emlékezz, gaz, s irtózz magadtól,
irtózz, bitang: bünöd tovább
nőtt a néma éveken át
és amit törleszteni kell,
már sokakkal számolod el!

Hiába az erőd, a pénzed,
én több vagyok s messzebbre nézek,
még tűrök, és még hallgatok,
de már nem vagyok rabotok,
kínom már nemcsak az enyém,
egy egész ország vagyok én.

Még várok, még csak készülődöm,
szeretném, hogy a béke győzzön,
de ha kell, a fegyveretek,
az fordúl már ellenetek:
sorsotok lesz, amivé tesztek,
vigyázzatok, mert ti neveltek!

Szabó Lőrinc : Ellenségeimhez

+

"..egyre jobban
bírom ezt a komédiát,
s már egész jól megférünk, én és árnyékom ura a világ:ha tetszem neki, mosolyogva
meghajlok s fütyülök reá, s ha leszamaraz, hódolattal
visszabődülök, hogy:I-á!"Sz.L.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése