2012. február 5., vasárnap

pénteken kimentem Tünde/Varázsló(?nem ugrik be a titulusa a könyvben=D) elé a reptérre, és nem változott semmit=DDDDde:még vékonyabb! és nagyonagyonnagyon jól éreztem magam, és mostantól csak portugál bort akarok inni=D...de nem akarok Angliába menni,m. nem fogok buszoknak kapálózni!=DD

4-én ruhapróbát tartottunk, majdnem midnen modell megérkezett végül (aznap már szakadt a hó!) és majdnem megvan minden ruha(mert az alvás egy felesleges időpocsékolás-bár a mellkasom a kimerültségtől már nonstop szúr=D)--de jó érzés mikor azt mondják,h. őrült vagy és fanatikus--abban a tervezős vonatkozásban!=)


csinált Vivien egy ilyet(egyre több helyről kapja azt, hogy hasonlít Palvin Barbarára)--nekem ezen is(bár a kép minősége a Vivijé rosszabb, és ő ala nature), de a mosolya is , élőben is.......és mindenminden!kezdő modellnél meg ennyi is bőven jó--szerintem--szóljon be bárki bármit is!=)


csináltam faces eventet a 18-ról:

https://www.facebook.com/events/364336333595223/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése