2011. május 26., csütörtök

Fashion Deluxe

Tegnap(azaz 2011 május 25én) este került sor a Boscolo Hotelben a Fashion Deluxe nevű rendezvényre, melyen egy a tervezettől erősen eltérő kollekcióval jelentem meg.

Régebbi kollekcióimból válogattam pár darabot!

A tőlem megszokott csapattal:
Pataki Jácinta sminkessel-aki mostantól Jácinta néven fog dolgozni(http://www.sminktrend.com/),
és Sánta Zoltán Krisztián fodrásszal (http://santazoltankrisztian.com/)dolgoztam együtt a rendezvényen,
a modelleket pedig a Zoom Models biztosította(www.zoommodels.hu , www.facebook.com/zoommodels), a pici afro Szilvink kivételével, aki a EuropeFace-nél dolgozik!

(Modelleim neve pedig a képek alatt látható feltüntetve!-képek folyamatos feltöltés alatt!)

modell: Rátkai Mária




modell:Kalderál Edina









modell:László Évi





modell:Katona Gitta








modell:Nádor Szilvi



modell:Szép Barbara









a tervező pedig még mindig én vagyok, Hecendorfer Tímea (HecendorferTimeaFashion)

video a youtube-on


Képek még jönnek!Az itt feltüntetett képekért köszönet FeCsa Fekete Csaba fotográfusnak!
Külön köszönet a segítségért Hecendorfer Anitának és Géczi Annának!!

A rendezvényen egy nagyon nagy megtiszteltetés ért, egy általam rendkívül nagyra tartott divattervezővel mutathattam be egy színpadon/rendezvényen, ráadásul közvetlen előtte:Király Tamás volt ez a tervező.
Nagyon tetszett a mostani show-ja is!
Íme a bemutatójáról a video:
link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése