2011. május 21., szombat

Fashion Deluxe Hungary

Szerintem minden Fashion Weeken részt venni kívánt tervezőnek érdeke volt, hogy egy hasonló kaliberű eseményen mutassa be aktuális kollekcióját.
Én is emiatt szerettem volna részt venni, az alábbi rendezvényen.

Sajnos végül kollekciót cseréltem, egy hordhatóbb, emészthetőbb kollekciót viszek rá, mert az Africa Couture Collection már túl komplett volt, nem akartam/ok semmiféle változtatást rajta, még egy hajszálnyit sem !

Így egy visszafogott menyasszonyi/estélyi ruha show-t fogok vinni, meelynek uralkodó anyagai a csipke, szatén, műbőr.
Az uralkodó szín természetesen a fehér árnyalatai, és ezek mellé igen gyakran egy kiegészítő fekete, arany, rózsaszín, barna árnyalat.
Ezeket a ruhákat 1-1 estélyen a nagy nap után is viselheted, illetve ha valaki nem először adja be a derekát sem kötelező kiskosztümben férjhez mennie.
Az újítóknak pedig a legtökéletesebb választás.

A tőlem utóbbi időben jól megszokott csapattal érkezem.Hajakat Sánta Zoltán Krisztián, a sminkeket pedig Pataki Jácinta fogja elkészíteni.

Idő
2011. május 25. · 18:00 - 22:00

Helyszín
Boscolo New York Palace
Erzsébet krt. 9-11.
Budapest, Hungary




További információ
Kapinyitás: 18:00

Rendezvény kezdete: 18:30

Program:

Műsorvezető: Némethy Mária
Rendező: Dányi András

Tervezők:
• Matliák Eszter
• Green Culture
• Szépligeti Ágnes
Hecendorfer Tímea
• Király Tamás
• Le Corset
• EXP Fashion
• Essende
• Léber Barbara

Frizura: Revlon Professional sztárfodrászai

Smink: Il makiage – LM Neo Professional MakeUp sminkmesterei

Belépő:
Elővételben 2000 Ft és VIP 5000 Ft
- Átvehető: 12 órától 18 óráig
- Budán: Dányi Szalon (Bp. 2. kerület, Bem József utca 6., 21-es csengő)
- Pesten: Átrium Café - Üvegpalota (Bp. 5. kerület, Vörösmarty tér 1.)
A rendezvény helyszínén május 25-én 17:00-tól: 2500 Ft és VIP 7000 Ft
Jegyinformáció: 06304200874



Sajtóregisztráció: Ötvös Edina - 06302077605

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése