2024. május 22., szerda

#kapjabeanap

 Ma egy fantasztikus fotózásunk volt a showroomban.

*Ahhoz képest, hogy a vonatom késett-sokat sőt, nem ment be pályaudvarra, lerakott kint a város szélén-oldd meg ahogy akarod, 

*Meg ahhoz, hogy innen természetesen a metró sem járt - itt mondjuk 2 szerelvény kimaradása után rajöttem, bőven eléggé pánikbeteg vagyok én enélkül is és nem akarom, hogy ez az amúgy is életveszélyes, omladozó alagút ( vagy mozgólépcső) okozza a halálomat- visszarohantam a vágányokhoz, és vártam újabb fél órát egy vonatra, ami elvisz egy immáron 21.századi szerelvényen - amellyel amúgy meglepő módon 10 perc alatt megtehető ez az út

Kálváriámat elvileg valamikor az éjszaka folyamán kidőlt fa okozta, ennek ellenére néhány vonatot továbbengedtek-kettőt nem lehet, az összes többit igen-azoknak nincs fa-:D ilyenkor erősen úgy érzem, hogy valami elb*szott tragikomédia még elb*szottabb szereplője vagyok-

*Meg ahhoz, hogy mikor már a sírás határán állsz (a dühtől) befut a családtagjaid "legnemesebbikétől" (Richard Ramirez hozzá képest bájos babazsúr) is egy bájos üzenet, mellyel bizonyítja, hogy a telihold masszívan közeledik, 

... szóval a nap bekaphatja, ennek ellenére is megcsináltuk 😔  #kifacsartcitrom🥴

#ventilációvége

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése