2021. március 26., péntek

 Szeretném bemutatni nektek egy nagyon fontos mondanivalóval bíró, csodálatos munkánkat.

Modellünk Barbi volt, aki részt vesz a Mályvavirág Alapítvány életében is, hogy másoknak segítséget nyújtson.



Fotó: Faded Lights  ( GretaMedia  ) 

Smink:   Makeup by Hédi Solti Púder box kozmetikai stúdió 

Ruha: Hecendorfer Fashion  

Ékszer: M.G. Ékszer  

Helyszín: Holker - nyitott műterem  

Modell: @Barbara Hucs




Barbi elmesélte nektek a történetét, hátha másnak is erőt ad majd, aki hasonló helyzetbe került, illetve felhívja a figyelmet a szűrővizsgálatokra, melyekkel időben felfedezhetőek ezek a betegségek. 

"Már fiatal koromtól arra készültem, hogy a lehető leghamarabb egy nagy, boldog családot alapítsak, és édesanyaként teljesedhessek ki az életben. Teltek, múltak az évek, és ez álmom nem akart valóra válni. A munkámban azonban sikeres voltam, igaz, időt és energiát nem kímélve meneteltem a céljaim felé.

Inzulinrezisztensként és a PCOS-val is megküzdve mindig is orvosi felügyelet alatt álltam, és odafigyeltem az egészségemre.

A 40. születésnapom előtt fél évvel, egyik pillanatról a másikra szörnyű alhasi diszkomfort és fájdalom jelentkezett. Néhány nap múlva már túl voltam a műtéten, akkor derült ki pontosan, hogy petefészekrákom volt.

Nem sokkal később az elvégzett PET/CT az áttéteket is kimutatta. Kiderült, hogy a betegségem már a negyedik stádiumban van, és csak akkor kerülhet sor az újabb műtétre, ha a kemoterápiás kezelések hatására a daganat mérete csökken.

Négy kezelést kaptam, amelyek meghozták a várt eredményt, így ismét megműtöttek, majd ezt a műtétet is kemoterápia követte. A műtétek és a kezelések időszakát ugyanolyan hozzáállással csináltam végig, ahogy a szakmám adta feladatokat is. Öt éve tünetmentes vagyok, de még nem merem magam gyógyultnak mondani.

BRCA genetikai mutációm van, ami miatt (is) bármikor visszajöhet. Hát nem biztos, h arra vágytam, hogy köztem és Angelina Jollie között ez legyen a hasonlóság.

Utólag visszatekintve azt gondolom, nagyon fontos, hogy testünk, szervezetünk legapróbb jelzéseire is odafigyeljünk, és legalább ennyire fontos utánajárni annak is, családunkban fordult-e elő nőgyógyászati daganatos megbetegedés, hiszen, ha igen, akkor fokozottabb a veszélye annak, hogy nálunk is előfordulhat.

Ugyanilyen fontos, hogy, amikor nőgyógyászati vizsgálatra megyünk, akkor az ne csak méhnyakrák szűrésből álljon, hanem kérjünk hasi és/vagy hüvelyi ultrahangot is. Ha pedig egyszer elhangoznak a rettegett mondatok, közlik velünk a diagnózist, akkor sem szabad feladni, tájékozódni kell, kérdezni, utánajárni mindennek, ami csak kapcsolatban van a betegségünkkel, csak menni, menni előre és napról napra, a lehető legtöbbet megtenni saját magunkért, az egészségünkért, az életünkért."


Köszönjük Barbinak, és jó egészséget kívánunk 😍💕


Legyen szép napotok ☀️

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése