2020. június 13., szombat

Ugye mondtam Nektek? Ez a @Fanni Eszes valami meseszép 😍🎀
20 szettet fotóztunk, kimerítő volt, pedig én csak gőzölgettem és előkészítettem.
Akit érdekel pár werk az a storykat figyelje.🙈🙊
(Én ezt Fanni instájáról loptam, @funncsi11 néven találjátok meg.) 💃



Most aztán @Vass Zoltán rajtad a világ szeme 👀🙏
Zoli a képeken kívül videókat is készít, @vassfoto instáján találtok további munkákat tőle.🎥

Örültem, hogy viszont láthatom Lórit, aki 200 évvel ezelőtt pályázati anyagunkról készített csodás fotókat. Műterme, a Lorywhite, annak ellenére, hogy nagyon jól megközelíthető helyen a belváros szívében van, kiemelkedően jó áron bérelhető.📸

Kimerítő nap volt, köszi hogy szorítottatok Nekünk! 🙏🌞
Remélem a kollekció is elnyeri majd a tetszéseteket! 😍

Szép estét Mindenkinek! 🌃

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése