2012. július 25., szerda

jó régen írtam ide!
hát most pótolnám az elmaradt hiányosságaimat

természetesen a mobil adta csodás lehetőségek miatt nem fanyalodok annyit a netcaféra!-tehát lecseréltem az Ytongot, meg a sötét kijelzőjű szigetfónt,u.h. most van egy atomkarcos nokia valamim, nevezzük nevén:Fehér
XD (a karcokat természetesen a velem való találkozás óta szerezte, mert új-amit megbántam, m. van még hátra 23hónapom=D)

ismét nem vagyok a topon-hát nem tudom voltam-e én ott valaha=D- de volt 2-3 reményteljes hét mikor hinni lehetett valamiben.....hogy lehet valami jó, ami el sem kezdődött igazán?....

új munka(munkák), szigetmentes év (sírni fogok), hedán "ünnepnapok", talán nyár végén összejön egy itáliai nyaralás
a következő munkával kapcsolatos bejegyzés lesz!=)jobban megy az!=)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése