2012. május 7., hétfő

*
i like homloküreg gyulladás --mégis 1.5heti boldog együttlét után, megválnék én tetőled=D--Charlie hangja valamivel tisztább, az enyémnél--na de ne legyünk telhetetlenek, szombatra azt dobta a gép, hogy örültem, ha sziszegni tudtam -Gyik--->találós kérdés:homloküreggyulladással miért van az ember berekedve?!?!?!

*
a pénteki nap 2állásinterjúja után 4új munkahelyen kezdhetnék(aktivizáltam magam, mikor megláttam a bankszámlakimutatásom a hétvégi szeánszok után=DD)

*pénteken nameday partim fergetegesen sikerült:
Kingum kihasalásáról a trollilépcsőn és a Húg szexuális trolifotelrodeojáról sajnos nem, de minden egyébről rengeteg fotó és video készült(a 300ból, eddig 3jött át)

egy újabb elengedhetetlen mariageronazzos fotó készült=D

iigy ünnepelj betegen=Datomkinyaltam magam!=DDDDDD
tha BAAND!!=)

*
május 30-án bemutató!szupertitkos, de remélem szuperszonikuslesz!

*
egy újságban 2képsorozat jelenik meg júniusban a ruháimmal!=)

*
az van, hogy van4új mintám=)
(ezek ami alapján készültek, nem a sajátról vannak a fotók, az enyém még nem gyógyult meg)



+ez, de mivel nincs annyi karom, mint sivának, ez már csak a pocimra jött össze-ha majd arra nem fér már több, lehet növeszteni hozzá=DD





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése